Reklamacja

Reklamacja

Bardzo nam przykro, że Twoje zamówienie dotarło uszkodzone. Dołożymy wszelkich starań, żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji: 

  • Nagraj film całego uszkodzonego produktu, robiąc zbliżenia na uszkodzone elementy. Prosimy o nagranie w jasnym miejscu, tak aby film był ostry i dał nam możliwość oceny uszkodzeń. 
 
  • Wyślij maila na zamowienia@lolaflora.pl, z numerem zamówienia i zdjęciem paragonu oraz filmem. 
 
  • Reklamację prześlij do nas w ciągu 24 godzin od odebrania paczki. 
 
  • Na Twoją reklamację odpowiemy do czterech dni roboczych. Choć najczęściej, zdarza nam się odpowiedzieć szybciej.
 
  • Jeśli zamówienie było wysłane, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, odezwiemy się do Ciebie, aby umówić się na obiór przesyłki przez kuriera. Paczkę należy zabezpieczyć w taki sam sposób w jaki była wysłana przez nas. Służmy przy tym pomocą i filmem instruktażowym. To ważne, ponieważ jeśli produkt nie zostanie zabezpieczony i ulegnie jeszcze mocniejszemu zniszczeniu, nie będziemy mogły dokonać zwrotu pieniędzy za zamówienie.
 
  • Paczki z roślinami pakujemy maksymalnie zabezpieczając roślinki. W trakcie transportu roślin mogą się jednak zdarzyć drobne zgniecenia, czy małe podłamania. Reklamacji nie podlegają niewielkie uszkodzenia, nie mające istotnego wpływu na wygląd rośliny. 
 
  • Reklamacji nie podlegają też różnice, w ilości, czy układzie liści w stosunku do zdjęcia sklepowego. Zdjęcia w sklepie są stale aktualizowane, tak, żeby najlepiej oddawały wygląd danej partii roślin. Pojedyncze rośliny, zawsze jednak trochę się od siebie różnią. 
 
 
 
 
Syngonium frosted heart